Urania Udorpie - strona nieoficjalna

Strona klubowa
Herb

Aktualności

SEN. : MAMY UTRZYMANIE!

  • autor: uraniaudorpie, 2010-06-19 21:02

URANIA UDORPIE - CHROBRY CHARBOWO 1-1

Druzyna URANII UDORPIE utrzymała się w Słupskiej Lidze Okręgowej . Beniaminek z Udorpia pod wodzą Karola Szymleka w rundzie jesiennej zgromadził 18 pkt. i głównie dzięki temu w następnym sezonie zagramy ponownie w "okregowce"!

Z ligi spadają: Piast Człuchow, Echo Biesowice, Prime Food Brda Przechlewo, Granit Koczała.

Urania: D. Misiura - A. Śmigiel, D. Petryszyn, K. Semeniuk, P. Skrzeczyna (61- K. Petryszyn ), M. Augustynowicz, K. Miąskowski ( 67- M. Ślusarz ), K. Kiełpiński, K. Zblewski, R. Mądzelewski, K. Grabowski.

Bramki: 1-0 39'- K. Zblewski.


  • Komentarzy [17]
  • czytano: [1123]
 

autor: uraniaudorpie 2010-06-19 21:30:36

Profil uraniaudorpie w Futbolowo przepraszam za brak polskich znakow , nie mam mozliwosci uzycia ich w miejscu gdzie przebywam. Rasiak lub Bzyku jak znajdziecie czas to poprawcie. GRATULACJE PANOWIE !! Swietowac ile wlezie!


autor: Woj0_4 2010-06-29 22:42:07

Profil Woj0_4 w Futbolowo i jak wiadom juz kto bedzie trener junior B ?


autor: Kapitan_7 2010-07-03 13:13:52

Profil Kapitan_7 w Futbolowo a Ty do Bytovi nie chcialeś iść ?:D


autor: Woj0_4 2010-07-04 16:35:53

Profil Woj0_4 w Futbolowo zrezygnowalem ide do zapiekanki polczno jednak a ty miksa idziesz ze mna? dawaj


autor: kacper123336 2010-07-08 22:12:02

Profil kacper123336 w Futbolowo Mam pytanko :P.... Kiedy zacznie sie rozudowa boiska??


autor: kacper123336 2010-07-09 10:26:45

Profil kacper123336 w Futbolowo rozbudowa boiska*


autor: Woj0_4 2010-07-14 23:55:37

Profil Woj0_4 w Futbolowo ja slyszalem ze naszym trenerem ma byc wisnia :d to prawda?rn


autor: gosc666 2010-07-15 18:48:45

Profil gosc666 w Futbolowo dobrze slyszales;] trenerem juniorow b bedzie wisnia:P


autor: Woj0_4 2010-07-16 23:24:25

Profil Woj0_4 w Futbolowo gosc 666 to ty wisnia?:drn


autor: kacper123336 2010-07-17 14:36:44

Profil kacper123336 w Futbolowo Słupska Klasa Okręgowa junior A grupa 3 na sezon 2010/2011rn1. „Bytovia” Bytów,rn2. „Granit” Koczała,rn3. „Kolejarz” Chojnice,rn4. „Koral” Dębnica,rn5. MKS Debrzno,rn6. „Orkan” Gostkowo,rn7. „Prime Food Brda” Przechlewo,rn8. „Sokół” Wyczechy,rn9. „Start” Miastko,rn10. „Urania” Udorpie,


autor: Cinek_JB 2010-07-17 16:43:15

Profil Cinek_JB w Futbolowo Niech wisnia organizuje juz treningi bo grupa cieżka;D


autor: Woj0_4 2010-07-17 17:51:21

Profil Woj0_4 w Futbolowo JUNIOR Brn1. „Czarni” Czarne,rn2. „Drzewiarz” Rzeczenica,rn3. „Gryf II” Słupsk,rn4. „Kaszubia” Studzienice,rn5. „Koral” Dębnica,rn6. MKS Debrzno,rn7. „Piast” Człuchów,rn8. „Prime Food Brda” Przechlewo,rn9. „Start” Miastko,rn10. „Urania” Udorpie,


autor: Woj0_4 2010-07-17 17:52:43

Profil Woj0_4 w Futbolowo ale fajnie ze gryf bedzie z nami i czarni :Drnrn


autor: Cinek_JB 2010-07-23 16:19:03

Profil Cinek_JB w Futbolowo Niech wisnia poinformuje juniorów b kiedy treningi a nie:DD


autor: trenerbramkarzy 2011-04-22 15:01:27

Profil trenerbramkarzy w Futbolowo www.trener-bramkarzy.futbolowo.pl zapraszam!!


autor: super_t 2012-01-27 11:02:21

Profil super_t w Futbolowo 100PLN ZA REJESTRACJE NA ZAKŁADY!!! >>> 100pln.blogspot.com


autor: bogaci 2014-02-01 16:03:09

Profil bogaci w Futbolowo Lubisz obstawiać? Zarejestruj się i ODBIERZ DARMOWY BONUS 350 PLN na zakłady i ciesz się z wygranych już teraz!!! bet50pln.blogspot.com


Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.

Reklama